Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας ήταν οι πρώτες οι οποίες έλαβαν δραστικά μέτρα...
Για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης και της μείωσης των εξόδων τους.
Είχαμε αναφέρει και σε παλιότερο άρθρο μας τις μεθόδους που χρησιμοποίησαν όσον αφορά στο θέμα των επιδοτήσεων των συσκευών και σε άλλα εσωτερικά θέματα.
Παραθέτουμε αναλυτικά, τις εμπορικές κινήσεις που έκαναν οι εταιρίες, για την αντιμετώπιση της κρίσης
- Επιδοτήσεις - Παλιότερα οι επιδοτήσεις των κινητών στις νέες συνδέσεις ήταν επί της χονδρικής τιμής της συσκευής. Τώρα όταν κάνουμε νέα σύνδεση, η επιδότηση είναι επί της λιανικής τιμής. Δηλαδή εάν μία συσκευή έκανε χονδρική τιμή 100 ευρώ και λιανική 120 και η επιδότηση ήταν 100 ευρώ σε ένα πρόγραμμα σύνδεσης με την παλιά μέθοδο το έπαιρνες δωρεάν ενώ με την καινούρια μέθοδο πρέπει να δώσει 20 εύρω. Αυτό έγινε εν μία νυχτί. Οι επιδοτήσεις δεν έπεσαν..η μέθοδος υπολογισμού άλλαξε όπως ενημέρωσαν οι εταιρίες κινητής…
- Ανακύκλωση στο χαρτί - Με το έτσι θέλω οι αναλυτικές κλήσεις κόπηκαν..για να γίνουμε δήθεν οικολόγοι. Να αναφέρουμε ότι η Vodafone έχει πάνω από 2.000.000 συνδρομητές συμβολαίου αν η εταιρία εξοικονομεί μέσω όρο 2 φύλλα από την αναλυτική μιλάμε για 4.000.000 φύλλα Χ 0.006 το φύλλο που κοστίζει στην αγορά 24.000 ευρώ το μήνα λιγότερο κόστος πολύ γενικά!
- Πώληση ή ενοικίαση ιδιόκτητων καταστημάτων - Μείωση προσωπικού, αύξηση ωραρίων, ανάθεση διπλών πόστων στους εργαζόμενους για κάλυψη των κενών θέσεων εργασίας.
- Αύξηση του ελάχιστου χρόνου ομιλίας - Από 30 δευτερόλεπτα στα 45 και στα ειδικά πακέτα unlimited, απεριόριστα ελάχιστος χρόνος χρέωσης στα 3 λεπτά.
- Μείωση δρομολογίων και πλάνου διανομής εμπορευμάτων στα καταστήματα. Εκεί που καθημερινά υπήρχαν δρομολόγια τώρα έχουν μειωθεί σε 3 την εβδομάδα στην Αττική και 2 στην επαρχία
- Μείωση του ποσοστού κέρδους από τις ανανεώσεις συμβολαίων από 14% στο 6% για το κατάστημα. Μείωση του ποσοστού κέρδους στις κάρτες ανανέωσης στο 5% (ανάλογα την εταιρία).
- Μείωση των προωθητικών προσφορών, κατάργηση επιδοτήσεων στα φτηνά πακέτα εώς και 25 ευρώ πάγιο, ο πελάτης δεν παίρνει δωρεάν συσκευή.
- Μείωση της επιδότησης στην ανανέωση συμβολαίου και στον πελάτη, ακόμη κι αν αυτός ζητήσει αναθεώρηση της επιδότησης. Υπάρχουν επιδοτήσεις για ανανέωση συμβολαίου 20 ευρώ για γραμμές με πάγιο 20 εύρω το μήνα.
- Μείωση στο bugdet των διαφημίσεων, του διαφημιστικού υλικού υποστήριξης καταστημάτων.
- Αύξηση των στόχων του καταστήματων. έτσι ώστε να μην καταφέρνουν χωρίς προσφορές να τους φτάνουν και να μην δίνουν υψηλά ποσοστά airtime ή προμήθειες στοχοποίησης.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου